Thursday, August 30, 2007

baby merdeka

an email from kak natrah (classmate), insya-Allah akan bersalin malam nanti...
-----

From: Natrah Md Yasin [mailto:natrah@tmnet.com.my]
Sent: Wednesday, August 29, 2007 9:30 PM


Hello kawan,

confirm saya bersalin besok malam, jgnlah susah hati....tapi saya try tanyakan boleh tak take home exam.

Saya sekarang tengah surf website....tengah cari sajak/ayat power merdeka 50 tahun (mcm A.Samad Said) ialah manalah tahu masuk paper nanti.......tiba2 pulak Dato CEO kita tengok...perghhhh....manalah tahu Telekom ambil saya jadi anak angkat............jadi duta ke.......

Kepada kawan2 semua, saya nak ambil kesempatan memohon kemaafan jika tersalah tersilap terkasar dah sebagainya, akhir kata terimalah pantun merdeka dari saya.


Buah bacang , Buah berangan
Diangkut kekedai naik MyVi
Hari2 den berangan
masuk paper keluar tv

MERDEKA....MERDEKA......

------

Kak Natrah selamat melahirkan baby gurl (dia plan nak kasik nama Qasih....) on 31st August 2007 at 4.50am. Musti masuk paper keluar tv ni kak nat!

Takziah utk Fahmy & Zarid. semoga tabah & sabar atas segala dugaan.

No comments: